sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Tee se itse - keppihevonen

Mun lapsi ei osaa vielä kävelläkään, mutta väsäsin sille jo keppihevosen. Kokosin sen liimapyssyllä, joten sitten kun se pääsee käyttöön joskus, tarvii varmaan jotenkin tehdä siittä kestävämpi.

Tarvitaan vanha villasukka, vanua, keppi, villalankaa, huopaa ja suitsina toimiva vanha hupparin naru. Niin ja sakset ja liimapyssy.






Villasukka täytetään vanulla ja varsi suljetaan liimalla kepin ympärille. Keppi kannattaa työntää tonne kantapäähän asti, tulee tukevampi pää.

Korvat edestäpäin kuvattuna

Silmät, suu ja hampaat huovasta, harja villalangasta ja suitset siittä vanhasta hupparin narusta. Sit hepoinen onkin jo valmis.

3 kommenttia:

  1. Oooi, tulipas vähä söpö keppari!! Mulle tuli mieleen se Histamiini, joka ilahdutti mua telkkarissa kun olin pieni. Tosin Histamiini tais olla aasi, vai olikse sittekki heppa? En muista.

    VastaaPoista
  2. Mäkin muistan hämärästi lapsuudesta jonkun histamiinin, mut ei mitään muistikuvaa mikä se oikeestaan oli :D

    VastaaPoista
  3. Mä meinaan tehä mutta toimiiko se kiinnitys teipillä

    VastaaPoista

Risut, ruusut ja muut jutut